Philip Morris londoni cigarettagyáros 1902-ben hozta létre New York-i leányvállalatát, hogy Amerikában is árusítsa cigarettáit, beleértve a Marlborót is. 1924-től a Marlborót női cigarettaként reklámozták, a "Mild As May" (szabadfordításban: "a lehető leggyengébb") szlogent felhasználva.
Egészen a II. világháborúig, ez volt a Marlboro fő reklámstratégiája. A világháború alatt a szállítások szüneteltek és a Marlboro eltűnt az amerikai piacról.
Az 1950-es években a Readers Digest magazin cikksorozatot közölt, melyben a tüdőrák kialakulását kapcsolatba hozta a dohányzással. Válaszul a Philip Morris és a többi cigarettagyártó vállalat piacra dobta a filteres cigarettát. Az új, filteres Marlborot 1955-ben vezették be.
A Marlboro elnevezés a londoni Great Marlborough Street utcanévből ered, a cég londoni gyárának címe után.
Választék: